گروه ساختمانی فراز December 14, 2022 0 Comments

خرید ملک در آنتالیا ترکیه

در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاران خارجی تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک در آنتالیا داشته‌ اند. قیمت ملک در آنتالیا در ۵ سال اخیر رشد خوبی داشته است و پیش‌بینی می‌ شود این رشد قیمت در سال‌ های آینده هم ادامه داشته باشد. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ های سرمایه‌ گذاری در کشور ترکیه، خرید ملک در آنتالیا می‌ باشد؛ چرا که با سرمایه‌ ای معقول می‌ توانید در محیطی مناسب سرمایه‌ گذاری کنید و از این طریق برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه اقدام کنید. علاوه‌ بر این از آنجایی که آنتالیا یک منطقه توریستی است، می‌ توانید خانه خریداری شده را اجاره دهید و از این طریق هم درآمدزایی کنید.

خرید ملک در کمر آنتالیا (kemer) – قیمت ملک در کمر آنتالیا

منطقه کمر در غرب آنتالیا واقع شده است. این منطقه یکی از بهترین مناطق توریستی آنتالیا می‌ باشد که خواهان زیادی دارد. با سرمایه‌ای حدود ۱ میلیون لیر(۲ میلیارد تومان) می‌ توانید برای خرید آپارتمان در این منطقه اقدام کنید. درصورتی که به لحاظ تامین بودجه با مشکل مواجه هستید، می‌ توانید برای خرید آپارتمان‌ های قدیمی در این منطقه اقدام کنید. با سرمایه‌ ای حدود ۸۰۰ هزار لیر می‌ توان برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۰ سال ساخت اقدام نمایید.

همچنین با سرمایه‌ ای حدود ۱۵۰۰۰۰۰ لیر(۳ میلیارد تومان) می‌ توانید در این منطقه برای خرید ویلاهای ۱۰ سال ساخت اقدام کنید.

قیمت ملک در کمر آنتالیا
نوع ملکمتراژ(متر مربع)قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه۵۰۱۰۰۰۰۰۰
آپارتمان دو خوابه۹۰۱۱۷۵۰۰۰
آپارتمان سه خوابه۱۳۰۱۵۰۰۰۰۰
ویلا(۳ خوابه)۱۰۰

۲۳۰۰۰۰۰

خرید ملک در کپز آنتالیا(Kepez) – قیمت ملک در کپز آنتالیا

کپز در شمال آنتالیا و در حومه واقع شده است. قیمت ملک در کپز در مقایسه با سایر مناطق آنتالیا ارزانتر است. حداقل سرمایه لازم برای خرید یک واحد آپارتمان در کپز آنتالیا ۵۰۰ هزار لیر(۱ میلیارد تومان) می‌ باشد. با ۵۱۰ هزار لیر می‌ توانید یک واحد آپارتمان ۸۵ متری، ۱ خوابه و ۵ سال ساخت در این منطقه خریداری کنید. در صورتی که ترجیح می‌ دهید ملک نوساز خریداری کنید، باید حداقل ۶۰۰ هزار لیر برای خرید یک واحد آپارتمان ۶۰ متری ۱ خوابه پرداخت کنید.

قیمت ملک در کپز آنتالیا
نوع ملکمتراژ(متر مربع)قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه۷۵۵۵۰۰۰۰
آپارتمان دو خوابه۱۰۰۶۱۵۰۰۰
آپارتمان سه خوابه۱۲۰۷۴۵۰۰۰
ویلا(۴ خوابه)۲۹۰۲۱۰۰۰۰۰

خرید ملک در کنیالتی آنتالیا(Konyaaltı) – قیمت ملک در کنیالتی آنتالیا

قیمت ملک در منطقه کنیالتی آنتالیا به دلیل افزایش تقاضا در چند سال اخیر، افزایش یافته است. بسته به اینکه ملک خریداری شده چقدر با ساحل دریا فاصله دارد و اینکه نوساز است یا خیر، قیمت‌ ها متفاوت می‌ باشند. حداقل سرمایه لازم برای خرید یک واحد آپارتمان در این منطقه ۸۰۰ هزار لیر می‌ باشد. برای خرید ویلاهای لاکچری در این منطقه باید چیزی حدود ۷ میلیون لیر(۱۴ میلیارد تومان) بپردازید.

قیمت ملک در کنیالتی آنتالیا
نوع ملکمتراژ(متر مربع)قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه۷۰۱۲۵۰۰۰۰
آپارتمان دو خوابه۸۵۱۴۵۰۰۰۰
آپارتمان سه خوابه۱۴۵۱۷۴۰۰۰۰
ویلا(۴ خوابه)۲۵۰۴۵۰۰۰۰۰

خرید ملک در مراد پاشا آنتالیا(Muratpaşa) – قیمت ملک در مراد پاشا آنتالیا

یکی از معروف‌ترین مناطق آنتالیا، منطقه مراد پاشا می‌باشد که منطقه‌ ای توریستی بوده و موقعیت‌ مناسبی برای سرمایه‌ گذاری در بازار ملک و مستغلات می‌ باشد. برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۴۰ متری در این منطقه باید حداقل ۶۵۰ هزار لیر بپردازید.

قیمت ملک در مراد پاشا آنتالیا
نوع ملکمتراژ(متر مربع)قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه۴۵۶۵۰۰۰۰
آپارتمان دو خوابه۱۰۰۷۵۰۰۰۰
آپارتمان سه خوابه۱۵۰۸۵۰۰۰۰
ویلا(۴ خوابه)۲۴۰۲۶۵۰۰۰۰

خرید ملک در بلک آنتالیا(belek) – قیمت ملک در بلک آنتالیا

یکی از مناطق لوکس آنتالیا که ایرانیان ترجیح می‌دهند در آن سکونت داشته باشند، منطقه بلک می‌ باشد. قیمت ملک در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق آنتالیا گران‌ تر است. برای خرید یک واحد آپارتمان لوکس ۴ خوابه با کلیه امکانات نظیر استخر، سونا و جکوزی باید چیزی حدود ۲ میلیون لیر(۴ میلیارد تومان) بپردازید.

قیمت ملک در بلک آنتالیا
نوع ملکمتراژ(متر مربع)قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه۵۰۷۶۰۰۰۰
آپارتمان دو خوابه۱۰۰۹۸۰۰۰۰
آپارتمان سه خوابه۱۵۰۱۲۰۰۰۰۰
ویلا(۴ خوابه)۲۰۰۳۰۰۰۰۰۰

Leave a Comment