گروه ساختمانی فراز آذر ۲۳, ۱۴۰۱ 0 نظر

خرید و قیمت آپارتمان در استانبول 2023

در این مقاله از «استانبول همراه» قصد داریم تا از سیر تا پیاز خرید ملک در استانبول و قیمت آپارتمان در استانبول 2023 و همچنین روند خرید ملک در این شهرمی پردازیم.

همچنین در ادامه محله های استانبول برای خرید خانه، خرید آپاتمان دست دوم در این شهر و همچنین در مورد پیش خرید و خرید خانه قسطی در استانبول را با هم بررسی کنیم.

قیمت آپارتمان در استانبول 2023

توجه داشته باشید که در ترکیه خرید آپارتمان بر اساس متر نیست و قیمت هایی که در پایین ارائه دادیم حدودی و در جهت آشنایی شما عزیزان با حدود قیمت ها در استانبول می باشد.

 

قیمت حدودی آپارتمان 100 متری در استانبول 2023

قیمت حدودی آپارتمان 100 متری در محله های مختلف استانبول به پول ایران.توجه کنید که این قیمت ها حدودی می باشد و با توجه به شرایط آپارتمان و موقعیت قیمت ها تغییر می کند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

قیمت خرید آپارتمان دست دوم در استانبول

از دیگر راه‌هایی که می‌توان با آن نسبت به خرید ملک در استانبول اقدام کرد، خرید ملک دست دوم و کلید خورده و یا مبله است. این روش یکی از روش‌هایی است که قیمت نهایی ملک را تا مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

از آنجایی که در این روش، آپارتمان شرایط عالی یک ملک کلید نخورده را ندارد، بدیهی است که کمی قیمت آن ارزان‌تر باشد.

معمولا خرید آپارتمان دست دوم در استانبول، حدودا 30 درصد ارزان‌تر از خرید ملک دست اول است. طبیعی است که علاقه‌مندان این روش، بیشتر کسانی خواهند بود که بودجه‌ی آن‌ها از حد معمولی کمتر است.

قیمت آپارتمان دست دوم در استانبول 2023

به این صورت است که اگر قیمت یک آپارتمان صد متری و دست نخورده را در استانبول، طبق آمار و ارقامی که کمی قبل‌تر در همین مقاله ارائه دادیم، حدودا متری 5 الی 7 هزار لیر در نظر بگیریم؛ قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران حدود 1.7 میلیارد الی 2.3 میلیارد تومان خواهد شد.

پیام بگذارید